مقایسه انواع بالابر های هیدرولیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 بهمن 1397
بازدید : 184
نویسنده : مجتبی سبحانی

مزایا و معایب انواع بالابرهای ثابت هیدرولیک

 

بالابر ثابت هیدرولیک

ایمنی مناسب، قابلیت طراحی برای ظرفیت‌ها و تناژهای بالا، تعمیر و نگهداری آسان

عمق چاهک زیاد و متناسب با کورس حرکت و یا درصورت استفاده از جک‌های تلسکوپی معادل ۳/۱ کورس حرکت، لزوم استفاده از گاردریل در اطراف دستگاه، سرعت متوسط بالاروی، سطح میز با سایز متوسط

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09197941740     09122613417

بالابر هیدرولیکی

بالابرهای ثابت آکاردئونی

ایمنی مناسب، عمق چاهک کم نسبت به سایر بالابرها به عنوان مثال برای کورس ۷ متر و ظرفیت ۵ تن امکان طراحی با عمق چاهک ۷۰ سانتیمتر وجود دارد، امکان استفاده بدون گاردریل (در بعضی از مواقع محل استفاده به شکلی می‌باشد که باید بالابر کاملاً در چاهک جمع شود و از آن محل تردد خودرو انجام گیرد، این نوع مکانیزم امکان استفاده بدون گاردریل را نیز دارا می‌باشد)، قابلیت طراحی برای ظرفیت‌ها و تناژهای بالا، امکان طراحی میز کاری گسترده (مثلاً انتقال خودرو)

سرعت بالاروی کم، وابستگی ارتفاع به طول میز

بالابرهای ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی

سرعت بالاروی زیاد، ظرفیت متوسط، سایز میز متوسط، عمق چاهک بسیار کم، ایمنی کمتر نسبت به سایر بالابرها، لزوم استفاده از گاردریل در اطراف میز

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09197941740     09122613417

 

بالابر هیدرولیکی تهران

در مجموع سیستم های محرکه که سبب انتقال بالابر می شوند، به دو دسته تقسیم می شوند. که هر کدام از این سیستم ها دارای مزیت ها و ویژگی های مختلفی جهت انتقال کابین به بخش های مختلف می باشند.
بالابر هیدرولیک بر اساس یک اصل اساسی کار می‌کنند: برای بالا رفتن، یک پمپ روغن را به داخل سیلندر هل می‌دهد و پیستون را (که ماشین بالابر را هل می‌دهد) به سمت بالا به حرکت در می‌آورد. برای پایین رفتن، دریچه باز می‌شود و روغن اجازه می‌یابد دوباره به داخل مخزن برود و با استفاده از نیروی جاذبه واگن بالابر به عقب رانده می‌شود.

نیروی محرکه ی اصلی برای حرکت کابین بالابر یا آسانسور در جهت بالا توسط الکترو پمپ تامین میشود.(هنگام حرکت در جهت پایین معمولا از وزن و سنگینی کابین استفاده میشود و موتور خاموش است.)

سازنده بالابر هیدرولیکی

گروه صنعتی سبحانی سازنده انواع بالابر هیدرولیکی صنعتی، فروشگاهی، مغازه، کارگاهی و ... با کیفیت عالی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. شما می توانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین بالابر صنعتی و خانگی را در این مجموعه پیدا کنید. به همین منظور و برای کسب اطلاعات بیشتر برای ساخت بالابر هیدرولیکی در تهران، شهریار، کرج و دیگر مناطق می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کارها به وب سایت liftsale.ir مراجعه نمایید.

بالابر هیدرولیکی در شهریار

 





:: برچسب‌ها: بالابر ثابت , فروش بالابر , بالابر هیدرولیک , بالابر صنعتی , فروش بالابر هیدرولیک , بالابرهای ثابت آکاردئونی , بالابر کرج , انواع بالابر , بالابر صنعتی کرج , تعمیر بالابر کرج , فروش بالابر صنعتی کرج , بالابر تهران , نصب بالابر هیدرولیک , فروش بالابر ثابت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بالابر صنعتی ، جک درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش بالابر صنعتی و آدرس liftsale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com